วันเสาร์ที่ 14 มีนาคม พ.ศ. 2558

แปลเพลง Patience - Take That




Just have a little patience
I'm still hurting from a love I lost
I'm feeling your frustration
That any minute all the pain will stop

อดทนรอหน่อยนะ
ผมยังคงเจ็บปวดความรักครั้งเก่า
ผมรู้สึกได้ถึงความรู้สึกที่อึดอัดของคุณ
อีกไม่นานความเจ็บปวดทั้งหมดมันจะจางหายไป


Just hold, me close
Inside, your arms, tonight
Don't be to hard on my emotions

ได้โปรดกอดผมไว้ในคืนนี้
อย่าถือสากับอารมณ์ของผมเลย


'Cause I
Need time
My heart is numb has no feeling
So while I'm still healing
Just try
And have a little patience

เพราะผมยังต้องการเวลา
ใจของผมมันชินชาจนไร้ความรู้สึก
ตอนนี้ผมยังคงเยียวยามันอยู่
ขอให้คุณอดทนรอหน่อยนะ


I really wanna start over again
I know you wanna be my salvation
The one that I can always depend
I'll try to be strong, believe me
I'm trying to move on
It's complicated but understand me

ผมอยากเริ่มต้นใหม่อีกครั้ง
ผมรู้ว่าคุณอยากเป็นคนที่คอยเยียวยาผม
คนที่ผมไว้ใจได้เสมอ
ผมจะพยายามทำตัวให้เข้มแข็ง เชื่อผมนะ
ผมกำลังพยายามเดินหน้าต่อไป
มันอาจดูซับซ้อน แต่ได้โปรดเข้าใจผมนะ


'Cause I
Need time
My heart is numb has no feeling
So while I'm still healing
Just try
And have little patience yeah
Have a little patience yeah

เพราะผมยังต้องการเวลา
ใจของผมมันชินชาจนไร้ความรู้สึก
ตอนนี้ผมยังคงเยียวยามันอยู่
ขอให้คุณอดทนรอหน่อยนะ


'Cause the scars run so deep
It's been hard, but I have to believe

เพราะบาดแผลมันฝังลึก
มันยากที่จะผ่านพ้นไป
แต่ผมเชื่อว่าผมทำได้


Have a little patience
Have a little patience

อดทนรอหน่อยนะ


Ho 'cause I
I just need time
My heart is numb has no feeling
So while I''m still healing
Just try
And have a little patience
Have a little patience
My heart is numb has no feeling
So while I'm still healing
Just try
And have a little patience

เพราะผมยังต้องการเวลา
ใจของผมมันชินชาจนไร้ความรู้สึก
ตอนนี้ผมยังคงเยียวยามันอยู่
ขอให้คุณอดทนรอหน่อยนะ
อดทนรอหน่อยนะ
ใจของผมมันชินชาจนไร้ความรู้สึก
ตอนนี้ผมยังคงเยียวยามันอยู่
ขอให้คุณอดทนรอหน่อยนะ

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น